vrijdag 4 maart 2011

Award

Jeetje, het is alweer veel te lang geleden dat ik een berichtje hier heb geplaatst. Niet dat ik heb stilgezeten hoor, maar geen tijd vrij gemaakt om iets te posten. Ik beloof binnenkort een update! 

Ondertussen was ik blij verrast om een award te ontvangen van Fieve, superleuk en bedankt!!



Het ontvangen van deze award gaat gepaard met een aantal spelregels:
1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar het blog of de persoon die je deze award gaf (zie hierboven).
2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de award gewonnen hebben.
4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo'n bekende blogs.

Ik  vind het leuk om inspiratie op te doen op de blogs van anderen. Een greep uit een aantal leuke:

http://floortjetekent.blogspot.com/ leuke blog met creatieve illustraties. Wilde dat ik zo mooi kon tekenen..
http://lievelyntje.blogspot.com/ vrolijke blog met inspirerende foto's. Word hier altijd blij van..
http://hermiek.blogspot.com/ een blog waar leuke haaksels op staan, knap gemaakt!

Binnenkort weer een update,


3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!
    Je hebt hem zelf verdient;-)!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juf

    Super bedankt voor de Award. Ook leuk om dat ook van een kleuterjuf te krijgen.
    Ik ben er héél blij mee. Mijn tweede..Yes!!
    Nu aan mij de taak om deze weer door te geven.
    Super
    Groetjes Floortje
    www.floortjetekent.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Bedankt voor je lieve woorden en de award, ik zal deze binnenkort op m'n blog plaatsen, nogmaals bedankt! Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen