maandag 3 januari 2011

Nieuwe aankoop!

Dit wordt dan mijn eerste berichtje op dit kersverse blog, ik weet nog niet zo goed hoe het werkt, maar dat komt hoop ik vanzelf. Ik vind het superleuk om in mijn vrije tijd creatief bezig te zijn, dus heb ik mezelf kortgeleden een naaimachine cadeau gedaan. Ik ben het allemaal nog aan het leren (na een eerste naailes van mijn moeder), maar vind het tot nu toe erg leuk om te doen. Ik werd zo enthousiast van andere weblogs dat ik besloot er ook eentje te maken. Gister ben ik bezig geweest om mijn naaimachine een kleurtje te geven, op de foto kun je zien hoe hij is geworden.
Ik ben best tevreden met het resultaat!
Helaas was het plakplastic op, dus morgen zal ik hem verder af maken. Later heb ik ook nog geprobeerd een speldenkussen te maken, deze ziet er zo uit:



Ik word zo vrolijk van alle stofjes en dingen die er te krijgen zijn, ik heb er al helemaal zin in om van alles te gaan maken! Maar nu eerst maar eens kijken of het wel lukt, hahaha.

1 opmerking:

  1. Aan je naaimachine zal het niet liggen ;-) Hij ziet er prachtig uit!!! Succes! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen