dinsdag 4 januari 2011

Sleutelhanger

Vanavond had ik zin om iets te haken, via deze site vond ik een patroon voor een bloemetje. Ik heb er een sleutelhanger van gemaakt. Leuk om te doen en in een paar uurtjes klaar. Mijn haak-skills zijn nog niet je-van-het, maar ik vond de kleuren zo vrolijk!

Het is bijna verslavend om bezig te zijn met stofjes en draad. Lekker kneuterig fröbelen en knutselen met een kop thee bij de hand en met mijn rug tegen de kachel. Allerlei stofjes, lintjes, knopen en kralen om me heen en lekker mijn hoofd even leegmaken. Is ook wel lekker, met de eerste schooldag na de kerstvakantie achter de rug. De kleuters moeten echt even bijkomen van de vakantie en weer in het gewone ritme van alledag komen, net als hun juf eigenlijk, hahaha.  Ik ben benieuwd wat ik de komende tijd ga maken. Komende avonden ben ik voorlopig weer even onder de pannen, met leuke dingen gelukkig, misschien dat ik vrijdag weer tijd vind om iets leuks te knutselen, in de tussentijd blijf ik kijken op al die leuke blogs om inspiratie op te doen,
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Ze zijn mooi geworden je bloemen!!
    Knap gedaan hoor!
    Enne,.... we hebben nog iets gemeenschappelijk's, ik sta ook voor de klas, kleuters!
    Succes met haken en naaien!
    Groetjes,
    Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het werkt echt verslavend al die blogs!
    Mijn hoofd loopt namelijk over van de inspiratie!
    De sleutelhanger is erg leuk geworden en die naaimachine...Geweldig...nog nooit zoiets gezien!

    BeantwoordenVerwijderen