zondag 9 januari 2011

Telefoonhoesje

Een lekker vrij weekend! Leuk om er eens goed voor te gaan zitten en wat dingen uit te proberen. Ik had het plan gekregen een telefoonhoesje te gaan maken. Ik denk dat ik weer iets te enthousiast (lees: te snel) aan het werk ben gegaan, want ondanks dat ik extra ruimte had meeberekend voor de zomen, was hij te klein geworden en nogmaals erg scheef. Daarna vond ik dat het me tóch moest lukken en heb ik eerst rechte vierkantjes geknipt met de liniaal bij de hand en daarna goed mijn best gedaan om toch nog recht te naaien. Het resultaat is toch nog aardig geworden. Niet helemaal zoals ik wilde (nog steeds een beetje scheef), maar al veel beter dan het eerste resultaat. Nu afwachen of de telefoon er ook daadwerkelijk in gaat passen. Ik krijg hem pas over een klein maandje.

Straks lekker uitwaaien op het strand, het weer is lekker; zon en een windje.

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden!! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het.....gewoon beginnen en dan gaat het vaak mis, maar daar leer ik ook van!
    Gewoon blijven oefenen!
    Ik vind het resultaat erg leuk, ik vind iets vaak mooier doordat je kunt zien dat het zelf gemaakt is!
    Leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen